Dostava i povrat

Područje dostave

Isporuka na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine! Isporuka je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 100 KM!

Obrada pošiljke

Obrada i slanje pošiljke vrši se sljedećeg dana od dana narudžbe (izuzev vikenda, praznika i drugih neradnih dana). Narudžbe se zadržavaju ako ne možemo potvrditi vašu adresu za dostavu ili ako su Vaši podaci o naplati označeni našom detekcijom prevare. Predstavnik Hurom-a BiH nije odgovoran za bilo kakva kašnjenja u obradi izvan naše kontrole.

Potvrda potpisa – Predstavnik Huroma-a BiH zadržava pravo zahtijevati potvrdu potpisa na svakoj pošiljci.

Zahtjevi za izmjenama narudžbe/otkazivanjem (nismo u mogućnosti kombinovati više narudžbi).

Ne možemo otkazati niti mijenjati detalje narudžbe nakon što je predana u naše skladište. Narudžbe se šalju automatski u naše skladište svakog radnog dana u 23 sata. Kontaktirajte nas što prije ako primijetite grešku u detaljima narudžbe. Bit će vam naplaćena naknada za otpremu i dostavu ako zatražite otkazivanje narudžbe nakon što je narudžba poslana.

Kašnjenja u isporuci prijevoznika – predstavnik Hurom-a BiH nije odgovoran za bilo kakva kašnjenja u isporuci uzrokovana prevoznikom. Procijenjeni datumi isporuke nisu zagarantovani.

Zahtjevi za štetu prilikom dostave – Ako sumnjate da su vaši proizvodi oštećeni tokom transporta, pokušajte odbiti pošiljku i odmah nam pošaljite e-mail na info@hurom.ba. Ne uklanjajte nikakve predmete i čuvajte ambalažu kakva jeste. Ako podnesemo zahtjev za osiguranje, možemo tražiti od vas da fotografišete štetu. Poslat ćemo vam novu jedinicu što je prije moguće. Reklamacije za oštećene ili nedostajuće artikle potrebno je prijaviti u roku od 3 kalendarska dana od dana isporuke.

Zahtjevi za nedostatak proizvoda – Ako dobijete sokovnik za koji smatrate da je neispravan, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku. Pomoći ćemo vam da riješite problem, izvršite zamjenu i/ili provjerite garanciju na proizvod za dalju pomoć.

Povrat

7-dnevna briga-povrat za neotvorenu robu:

Da biste prihvatitli Hurom darivatelje poklona, ​​imate 14 kalendarskih dana od datuma isporuke da vratite bilo koji neotvoreni artikl. Artikal mora biti neoštećen i zapečaćen u originalnom pakovanju za otpremu. Dodatna oprema je nepovratna.

Imate 7 kalendarskih dana od datuma isporuke da pokrenete povrat za bilo koju otvorenu jedinicu uređaja. Imate pravo na povrat novca ako se predomislite, međutim proizvod se ne smije koristiti, a povratni trošak dostave i rukovanja je prema važećem cjenovniku kurirske službe (brze pošte).

Nakon 7 kalendarskih dana od datuma isporuke:

Oštećeni povrati – do 50% naknade za obnavljanje zaliha bit će procijenjeno ako su proizvodi oštećeni/korišteni ili im nedostaju dodaci/dokumenti. Povratnik je odgovoran za sva oštećenja pri transportu zbog neodgovarajućeg pakiranja.

Komercijalna naknada za obnavljanje zaliha – Otvoreni artikli komercijalnog kvaliteta podliježu 30% naknade za obnavljanje zaliha.

Naknada za čišćenje – Naknada za čišćenje od 15% će biti procijenjena ako se proizvodi vrate neoprani.

**Dodatna oprema je nepovratna.

Hurom.ba Samo valjane kupovine – Prihvatamo samo povrat jedinica uređaja kupljenih direktno na www.hurom.ba. Prodaja dijelova i pribora je konačna i ne može se vratiti. Za Hurom proizvode kupljene na drugom mjestu, obratite se originalnom prodavaču u vezi s njihovom politikom povrata.

Kako vratiti artikl

Ovlaštenje za vraćanje – Molimo kontaktirajte naš tim (info@hurom.ba). Neka Vaš originalni broj narudžbe bude pri ruci kako bismo mogli provjeriti detalje Vaše narudžbe. Ne nudimo politiku besplatnog povrata. Kupac mora pokriti troškove dostave za vraćanje neželjene robe.

Originalno pakovanje – Stavka se mora vratiti u originalnom pakovanju za otpremu i sadržavati svu dodatnu opremu i dokumente.

Neovlašteni povrati – Hurom neće prihvatiti vraćanje bez odobrenja povrata i bit će vam naplaćen trošak dostave artikla nazad. Hurom nije odgovoran za proizvode koji su izgubljeni ili oštećeni bez praćenja našeg procesa povrata.

Važno – Ako Hurom izda odobrenje za povrat pod određenim okolnostima, vraćanje treba izvršiti u roku od 7 radnih dana. U suprotnom, potpuni povrat novca ne bi bio zagarantovan u slučaju povrata novca koji je zatražio kupac.

Povrat novca

Proces odobravanja povrata – Nakon što primite povrat, naš tim za korisničku podršku će pregledati proizvod na osnovu gore navedenih zahtjeva i odobriti povrat novca.

Obrada povrata – Odobrenje će biti usmjereno na vaš originalni način plaćanja odmah nakon odobrenja. Imajte na umu da se troškovi dostave ne mogu vratiti.

Imate li pitanje?

Za više informacija o našim pravilima dostave i povrata, ispunite naš obrazac za kontakt ili se direktno obratite našem timu za korisničku podršku:

E- mail: info@hurom.ba

Naše radno vrijeme: 9 do 16 sati : PON – PET osim praznika